~How To Get VIP Passkey ~

HOW TO BECOME VIP
Cuma perlu emelkan kepada SD
gambar @ video
yang boleh SD muatkan di blog ini.
Thats simple right..!

..Minimum 5 keping picture..

Emel kan Pic dan Video ke simboy69@gmail.com
atau


Korang yang SHARING
akan SD listkan sebagai
VIP MEMBER

Jom Sembang-Sembang

Wednesday, July 20, 2011

Suka Tengok Hotdog Ini..

Video ini aku suka tengok sebab hotdog dia boleh tahan la besar.. 
Tambah-tambah lagi, senjatanya mencanak kelangit.. 
perghhh... 
mesti syok kan.. apapun, korang layan lar ek..




toing toing toing

~Video ni hasil aku rembat dari blog lain jugeks..
sambil aku cuci mata, pe salahnya aku share kat blog aku sekali..~
ye dok..??

~ kredit to kacangkopi ~
sebagai give n take, aku tolong promote kat blog aku ek..

1 comment:

Mama_ZA said...

blog kacangkopi pun dah diprivatekan eh

mama_za69@yahoo.com.my