~How To Get VIP Passkey ~

HOW TO BECOME VIP
Cuma perlu emelkan kepada SD
gambar @ video
yang boleh SD muatkan di blog ini.
Thats simple right..!

..Minimum 5 keping picture..

Emel kan Pic dan Video ke simboy69@gmail.com
atau


Korang yang SHARING
akan SD listkan sebagai
VIP MEMBER

Jom Sembang-Sembang

Sunday, June 12, 2011

Terjumpa Dalam Phone Member..

Macam terkantoi je tajuk tu kan.. 
Saja nak berkongsi kat sini..
Kisah nye bermula apabila aku pinjam phone member aku ni.. Tekan punye tekan, terbukak satu Folder.. 
Folder ni pun aku dah curiga gak coz duk tersimpan n susah nak cari..
Lastly, bila member aku ni g toilet, aku pun cepat-2 bukak Folder yang mencurigakan hati aku tu..



Nahh, amik ko.. Terkezut haku.. Penuh ngan pic-2 bogel n hotdog.. Tanpa membuang masa, aku send kat phone aku.. hehehee.. macam paparazzi je rasa nye time tu.. dengan kekalutan nye lagi.. Tapi usaha aku tu hanye separuh jalan sajork coz member aku kuar n terus meluru ke arah aku.. Direntap nye phone dia, nasib baik aku dah close sume sekali.. Cuma yang malang nye, pic-2 dalam tu hanye sikit sajork sempat aku transfer ke phone aku.. 
Then, sah la member aku ni pun geiboy jugekkss.. hahahaa..*
CLICK HERE
     ~nak passkey..?? sila tinggalkan email yerr..~



~ Click Show To Open ~

22 comments:

melati said...

nakkkkkk

melati.kencana@yahoo.com

adams said...

nakkk
dh jd folwer
akmal88_kklk@yahoo.com

Azrie Zunaidak said...

zafiz88@gmail.com

Rio said...

nak passkey pls..
rio.hairul89@Gmail.com

tq

adam8t8 said...

nak passkey : kingofsoultan1801@gmail.com

blackfauzan said...

passkey pleaz...blackfauzan@gmail.com

amir said...

nak passkey...
amiralone90@yahoo.com

amir said...

nak passkey...
amiralone90@yahoo.com

akiem said...

nk pesskeyy

luqmanhakim011@yahoo.com

Cramiax said...

nk passkey hehehe.. terima kasih

Cramiax said...

nak passkey... terima kasih

Sim said...

Cramiax : emel..??

bestgiler90 said...

bestgiler90@gmail.com

kudinkun said...

nak gak... :)

kudinkun@gmail.com

TQVM

akubukang said...

akubukang@gmail.com

adek buyung said...

nak gak

akeemfiki@yahoo.com

Bubbleboy said...

nak passkey....tq
bubbleworld@ymail.com

Neilkie69 said...

nala sangat, best kalau dapat tak kan aku lepaskan...

Anonymous said...

nak passkey..
syahreeza@gmail.com

Haikal Azril said...

mcm best jek Bro..
haikalazril@gmail.com
-haikalazril-

Mama_ZA said...

panjangnya passkey
tapi memang berbaloi
but suka ler dpt tgk gambar wpun x clear...

Sim said...

Paskey = memberkantoike