~How To Get VIP Passkey ~

HOW TO BECOME VIP
Cuma perlu emelkan kepada SD
gambar @ video
yang boleh SD muatkan di blog ini.
Thats simple right..!

..Minimum 5 keping picture..

Emel kan Pic dan Video ke simboy69@gmail.com
atau


Korang yang SHARING
akan SD listkan sebagai
VIP MEMBER

Jom Sembang-Sembang

Wednesday, April 6, 2011

Perompak Hensem

Hadoyai.. 
Terkesima kejap aku baca KOSMO! 6 April 2011..

NAK TAU KENAPA???

4 perompak yang telah menyamun sebuah klinik di pinggir ibu kota.. Pasal kes merompak tu aku x heran sangat beb, tapi yang buat aku terkejut tahap beruk ni sebab muka-2 perompak tu.. Antara 4 orang tu, ade muka hensem siot.. Kalau muka mcm longkang sesuwai la jugak jadi perompak.. Ape nak jadi lah skang ni kan.. Muka hensem nampak baik jerk tapi malaun.. X pasal-2 kena jel 7 tahun pastu pakej sebatan sekali.. **sib baik ko x masuk tempat aku.. layanan mesra aku bagi.. keekekek **   
Meh sini aku nak bela engko, lau dah rasa xde duit sangat nak makan..
**hahahaha.. aku sanggup jek nk bela lau yang muka hensem tu.. agak-2 dia suka hotdog x..**


 3 dari 4 orang perompak BANGANG tu.. nape aku cakap bangang..??
kot ye pun merompak, tengok la sekeliling dulu.. CCTV melambak-2.. macam unta lah dorang ni bangang.. 
**alang-2 korang dah kena rakam lam CCTV, baik korang g rompak kedai emas jerk..**

( baju purple yee ) mamat yang duk tengah-2 tu verry da ensem muka dia kann.. ngan jambangnye lagi, sesuwai sangat ngan muka dia..

Tapi hampeh.. PERAMPOK..!!!

1 comment:

Mama_ZA said...

sukanya ..x jumpa ler berita ini..