~How To Get VIP Passkey ~

HOW TO BECOME VIP
Cuma perlu emelkan kepada SD
gambar @ video
yang boleh SD muatkan di blog ini.
Thats simple right..!

..Minimum 5 keping picture..

Emel kan Pic dan Video ke simboy69@gmail.com
atau


Korang yang SHARING
akan SD listkan sebagai
VIP MEMBER

Jom Sembang-Sembang

Tuesday, March 29, 2011

Ape Itu Tayam

Hadoyaii... penat nye badan time-2 balik keje nih..
Motipp hapo lak nih aku tulis entry time-2 balik keje nih..??
hehehehehe.... **jahat gteww aku gelak..**
Sebagai seorang warden nih ( **oopsss,terlepass plak cakap sal keje..** ) sentiasa la ade keje nye kann.. Tapi hari ni terpaksa wat checking body plak makhluk-2 kat dalam tu.. Info pun dapat bile aku terjumpa secebis nota kat bawah pintu yang tertulis dot dot dot.. Then aku pon mula lah pening kepala, ade pulak hal timbul..**nyampah gak kekadang jaga orang-2 canggini**
Tapi kerana tugas,haruslah aku jalankan jugak checking tuh.. Info mengatakan si polan bin si polan sorang sajerk yang buat dot dot dot kat hotdog dia..**pe kejadahnye lah dia ni buat** Tapi kesempatan hado aku guna sebaiknye lah.. Pertama sekali aku amik 6 orang termasuk yang dikehendaki, then lagi 5 orang tuh aku pilih yang ehem-2 lah kann.. ** yelor, dapat point tengok hotdog kann pilih muka-2 ensem ckit.. mati la nanti ada orang tu jeles..**
Dipendekkan citer, memang sah la si polan tu dah modify dia punye hotdog.. **jenis x puas hati ngan hotdog yang hado kann..** Antara 5 orang tu pulak, hado la sorang yang memang menarik tertariklah n hotdog dia pun boleh tahan gak.. Sempat gak la duk belek-2 konon-2 nya ngah checking..( motip, uolls pk la sendiri** )
So, lau uolls nak tahu ape yang aku duk melalut tu, ape yang dorang modify kat hotdog dorang tu n benda tu digunakan tuk memuaskan pasangan..

TAYAM..

Itu la nama benda tu yang ditanam dalam lapisan luar hotdog..Tayam ni kecik jek lebih kurang sebesar isi kacang tanah.. Bentuknye biasa yang aku tengok bulat,bujur n segi empat.. Tayam nih memang fofular lah lau kat tempat yang macam aku kerja nih.. Info yang aku tahu dari tayam ni ialah sebenarnye proses menanam tayam amat berisiko tinggi kerana kebiasaannye tayam dibuat semasa dorang duk kat tempat macam tu.. Dalam tu mana ade ubat-2 seperti antiseptic or pembunuh kuman tuk nak buat benda dilarang nih.. Risiko tuk di jangkiti kuman amat tinggi.. Tapi yang menariknye, uolls nak tahu ape yang dorang guna tuk balut luka yang dibuat tuk tanam tayam???
SESAWANG LELABAH.. jangan pandah rendah pada sesawang tu hau kerana sesawang berupaya menutup luka-2 kecik.. Dengan sesawang lah dorang guna tuk balut lepas siap di tanam.. Tayam biasanye di buat daripada plastik,kaca atau bearing.. Plastik yang menjadi pilihan ialah dari batang berus gigi.. Dibentuk dan di asah mengikut bentuk yang di ingini..
Berguna x info ni..?? Kalau ade yang x tahu pasal TAYAM, sini aku dah bagi serba sedikit mengenai nye..
** menangis aku lau info ni x berguna.. sob sob..**

Nasihat aku, x payah la nak bubuh tu, tanam ni kat hotdog uolls.. Buruk jadi rupanye, memang la benda canggitu boleh memuaskan pasangan memasing.. Tapi modify hotdog tu, boleh mendatangkan banyak jenis penyakit di kemudian hari.. Tambahan plak, tanam Tayam ni HARAM uolss.. Tak pasal-2 hotdog uolls kena potong... Uolls nak ke jadi gitu..?? Aku x nak arr uolls.. Dah cukup hebat dah hotdog aku..** opppsss, sambil tekup muka..**



No comments: